
Wanneer je een massage boekt, maken wij tijd, ruimte en personeel vrij. Laat het ons tijdig weten via mail, sms of telefoon als je je afspraak niet kunt nakomen. Ook bij onvoorziene omstandigheden, zoals vertraging door een file: graag even een seintje. In geval van meerdere no-shows behouden wij ons het recht voor om toekomstige boekingen te weigeren.
De betaling gebeurt na de massage. Dit kan contant, met bancontact of met een verwenbon. In geen geval hoef je een voorschot te betalen. De prijzen zijn duidelijk aangegeven op deze website en zijn niet onderhandelbaar.
- Kan enkel gebruikt worden voor een massage. Inruilen tegen geld is niet mogelijk en evenmin wordt er geld op de bon teruggeven.
- Is één jaar geldig, maar kan verlengd worden met vier maanden, mits afspraak vóór de vervaldatum.
- Indien je een duurdere massage wenst dan het bedrag op de verwenbon aangeeft, dan kan dit mits bijbetaling. Als je een goedkopere massage wenst, wordt het verschil op de bon genoteerd en kun je deze voor dit bedrag later opnieuw gebruiken.
- Verwenbonnen kunnen online besteld worden. Na betaling worden ze
per post toegestuurd. Je kunt ze uiteraard ook in de zaak kopen of afhalen. Enkel de originele bon kan gebruikt worden om de massage te betalen. Kopie's noch smartphone-foto’s worden geaccepteerd.
Nee, dit is omwille van tijdsgebrek niet mogelijk. Het spreekt voor zich dat persoonlijke hygiëne erg belangrijk is voor klant én personeel en wij verzekeren je dat de gebruikte massageolie van goede kwaliteit is. Uiteraard verwachten we van onze klanten dat ze zich netjes aanbieden voor de massage.
Een heel duidelijk antwoord: nee. Wij houden ons uitdrukkelijk aan de deontologische code van de BMF (Belgische Massage Federatie), waarvan we ook lid zijn. Je kunt deze code inkijken op ‘Deontologische Code - Belgische Massage Federatie’.
Zeker, ook kinderen van 6 tot 16 jaar zijn van harte welkom. Zij ontvangen 10% korting. We vragen wel dat ze begeleid worden door een volwassene.
We raden aan om comfortabele en losse kleding te dragen. Tijdens de massage kun je ervoor kiezen je ondergoed aan te houden. Je intieme lichaamsdelen worden altijd netjes bedekt met handdoeken. Daarnaast vragen we vriendelijk om geen waardevolle juwelen of andere kostbare spullen mee te nemen naar de massage.
De massages bij Relax & Refresh zijn niet-medisch van aard. Mocht je twijfelen, vragen wij je vriendelijk om eerst je arts te raadplegen. In sommige gevallen kan de masseur beslissen om de massage niet uit te voeren. Enkele voorbeelden zijn:
Klanten onder invloed
Klanten die specifieke medicatie gebruiken (bijvoorbeeld bloedverdunners)
Zieke klanten (infecties, huidziekten,...)
Klanten met bepaalde allergieën
We vragen je vriendelijk om ons, indien nodig, vooraf te informeren.
Relax & Refresh heeft een gebruiksvriendelijke website (relaxandrefresh.be), waar je vrijwel alle benodigde informatie kunt vinden en gemakkelijk je massage kunt boeken op een geschikt moment. We proberen telefonisch contact zoveel mogelijk te beperken, aangezien onze masseurs vaak bezig zijn. Als je oproep niet beantwoord wordt, verzoeken wij je vriendelijk om niet door te bellen, maar een bericht achter te laten via de website of een e-mail te sturen naar relax-refresh@outlook.be. Je ontvangt dan vrijwel direct een antwoord.
Dat kan iedereen overkomen. Hou er dan wel rekening mee dat er meestal al een andere klant na jou geboekt heeft en dat we het tijdslot moeten respecteren. Ook de prijs blijft hetzelfde. We raden aan om een vijftal minuten op voorhand te komen zodat je rustig je massage kunt aanvatten.
Ons uitgangspunt is dat al onze masseurs hooggekwalificeerd zijn, maar we begrijpen dat je een voorkeur kunt hebben voor een specifieke persoon. Je kunt deze voorkeur aangeven bij het maken van je boeking, en we doen ons uiterste best om hieraan tegemoet te komen. Maar we kunnen dit helaas niet altijd garanderen. Ook ontvang je geen waarschuwing als de gewenste masseur op dat moment niet beschikbaar is of al een andere afspraak heeft.
Natuurlijk! We verzoeken je vriendelijk om dit tijdig te doen, bij voorkeur minimaal 24 uur van tevoren, en via een e-mail. Als je een account hebt, kun je de wijziging ook zelf eenvoudig doorvoeren.
